Счетоводни услуги
- Консултации и участие в работни групи по изготвяне и имплементиране на на индивидуален сметкоплан, съобразен с вашите управленски, данъчни и законови нужди;
- Обработка на първични и вторични счетоводни документи; (фактури, платежни, командировъчни, протоколи, банкови сметки и др. според спецификата на дружеството);
- Изговяне и подаване на декларации, справки, отчети и документи към НАП/НОИ/НСИ и други според спецификата на дружеството;
- Пасивно банкиране;
- Счетоводно представителство за периода на Договора;
- Счетоводен анализ на предстоящи договори;
- Консултации и анализи;
- Прилагане на Спогодба за Избягване на Двойното Данъчно Облагане на чужди физически и юридически лица.
- Преглед и анализ на текущото състояние и оценка на риска;
ТРЗ услуги
- Консултации и участие в работни групи по изготвяне и имплементиране на Процедура за работа по изготвяне на заплати и поддържане на регистър „Персонал“; анализ на възможностите за автоматизиране на използваните от Възложителя системи, обслужващи дейностите по ТРЗ и личен състав.
- Ежемесечно обслужване дейностите по ТРЗ и личен състав
- Изготвяне и съхраняване на служебни досиета на персонала, включително всички изискуеми съгласно действащото законодателство и вътрешно-фирмените правила и процедури документи в тях,
- Изготвяне на заплати и фишове за изплатени възнаграждения, както и изпращане на фишовете към служителите;
- Изготвяне и подаване на платежни нареждания за масово плащане на заплати, дължими осигуровки и данъци за персонала и мениджмънта, вкл. подготовка на файлове за безкасово плащане на заплати;
- Представителство пред НАП и подаване на необходимите справки за определените позиции, предмет на Договора;
- Съдействие при данъчни проверки, проверки от други държавни институции, като Инспекция по труда, НОИ;
- Преглед и анализ на текущото състояние и оценка на риска;
Данъчни консултации
- Данъчно представителство за периода на Договора;
- Данъчен анализ на предстоящи договори;
- Данъчни консултации на индивидуално поставени казуси;
Бизнес консултации
- Бизнес стратегия за оптимизация на приходи и разходи;
- Автоматизация на процесите в дружеството;
- Дигитализация;
- Due diligence;
- Мениджмънт рипорти, съобразени с нуждите на бизнеса, вкл. исторически и бъдещи прогнози;
- Анализ на текущо състояние на отчетността;
- Участие в работни групи по разработване на трансферно ценообразуване между свързани компании;
- Консолидация на отчети;
Управление на проекти и бюджети
- Програма „Конкурентоспособност и иновации в предприятията за периода 2021-2027 г. (ПКИП 2021-2027 г.)
- Оперативна програма за развитие на човешките ресурси за периода 2021-2027;
- Норвежки финансов механизъм 2014-2021;
- Подкрепа за предприятия за преодоляване на икономическите последствия от пандемията COVID-19;
- Национални насърчителни мерки през Агенция по заетостта;
- Управление на проекти с частни инвестиции;
- Инвестиции чрез финансови инструменти;
- Управление на бюджети от Европейският парламент;
- Управление на бюджети с частен финансов ресурс;
Вашето ново споделено работно пространство в нашата счетоводна къща!
Професионална, удобна и вдъхновяваща среда за работа – точно в счетоводната ни къща. Нашият споделен офис предлага
модерни удобства: високоскоростен интернет, комфортни работни станции, зони за срещи и пространство за събития. С
гъвкави планове за наем, тук ще намерите всичко необходимо за продуктивна работа и възможност да станете част от
професионална общност.
Заповядайте и се присъединете към нас в нашето пространство за успешен бизнес!