ТРЗ услуги
- Консултации и участие в работни групи по изготвяне и имплементиране на Процедура за работа по изготвяне на заплати и поддържане на регистър „Персонал“; анализ на възможностите за автоматизиране на използваните от Възложителя системи, обслужващи дейностите по ТРЗ и личен състав.
- Ежемесечно обслужване дейностите по ТРЗ и личен състав
- Изготвяне и съхраняване на служебни досиета на персонала, включително всички изискуеми съгласно действащото законодателство и вътрешно-фирмените правила и процедури документи в тях,
- Изготвяне на заплати и фишове за изплатени възнаграждения, както и изпращане на фишовете към служителите;
- Изготвяне и подаване на платежни нареждания за масово плащане на заплати, дължими осигуровки и данъци за персонала и мениджмънта, вкл. подготовка на файлове за безкасово плащане на заплати;
- Представителство пред НАП и подаване на необходимите справки за определените позиции, предмет на Договора;
- Съдействие при данъчни проверки, проверки от други държавни институции, като Инспекция по труда, НОИ;
- Преглед и анализ на текущото състояние и оценка на риска;