СЧЕТОВОДНА КЪЩА
Ние съчетаваме опита и знанията на професионалисти в сферата на финансово-счетоводните услуги с енергията и позитивизма на младия екип

Антония Боянова
Управител
Антония има опит в сферата на счетоводството, данъците, управлението на проекти и бюджети, както и анализа от 2004 година.

Квалификация:
- Магистър по икономика – специалност „Финанси“
- Старши счетоводител и данъчен консултант;
- Сертифицирана по „Управленски практики”;
- Сертифицирана по „Мотивация по време на криза”
- Сертифицирана по „Продажби на ключови клиенти“
- Сертифицирана по „разработване и управление на Европейски проекти”
- Сертифицирана по практическо приложение на СИДОО
- Сертифицирана по „Управленски практики”
- Сертифицирана за проведено обучение на тема „Кандидатстване и изпълнение на проекти по структурните фондове на ЕС;
- Кредитен консултант към УниКредитБулбанк, Райфайзенбанк, ОББ АД
Основни задължения и отговорности:
- Ръководи, организира, контролира и отговаря за цялостната финансово- счетоводна дейност на поверените предприятия.
- Прави икономически анализи на стопанската дейност на предприятието.
- Осъществява вътрешен финансов контрол.
- Съставя и подписва годишния финансов счетоводен отчет.
- Отговаря за действията на екипа и координира дейностите през всички етапи на изпълнение на проекта;
- Съгласува и координира действията и дейностите по управление на проекти;
- Дефинира отговорностите на членовете на екипа по проекта чрез разработване на длъжностни характеристики на всеки един член от екипа;
- Отговаря за успешно приключване и отчитане на проекта;
- Контролира спазването на сроковете и изпълнението на работния план на проекта и други графици;
- Контролира връзките с изпълнителите по време на изпълнение на проекта;
- Контролира изготвянето и представянето на детайлните доклади за напредъка по проекта и всички останали доклади и отчети, предвидени в договора по проекта в съответствие с приетите индикатори;
- Създава благоприятна организация за реализиране на проекта;
- Отговаря за изготвяне на процедури и вътрешни правила за работа по проекта и изпълнението на дейностите и въвеждането на система за управление, мониторинг и контрол на дейностите по проекта;
- Наблюдава подготовката и контролира изпълнението на дейностите, както и обратна връзка и информация;
- Отговаря за правилното разходване на финансовите средства;
- Поддържа връзките с обществеността и отговаря за публичността и връзките с обществеността.
- Ръководи изготвянето на цялата документация при избор на служители, съгласува и координира процедурите по избор на доставчици на активи и услуги, изготвянето на документацията по ПМС №118/2014г., изборът на доставчици на активи и услуги, отчетността на дейностите и др.
- Всички отговорности и действия на Ръководителя на проекта се съобразяват и с Оперативното ръководство за изпълнение на проекта.
- Определя степента на достигане на резултатите и отговаря за изпълнението пред Управителя/те на Бенефициента.
Успешно управлявани/координирани/осчетоводявани проекти вкл.:
А. Мониторинг и управление на риска:
Б. Финансово управление и верификация/оторизиране на разходи
В. Финансово планиране и счетоводна отчетност
Професионален опит:
Завършвайки Университет за национално и световно стопанство, стартира своята професионална дейност като финансов аналитик, като основно анализира фирмени документи за кандидатстване за банкови кредити, оценяване на кредитен рейтинг.
Антония има опит в сферата на счетоводството, данъците, управлението на проекти и бюджети, както и анализа от 2004 година.
През 2007-2008г. става главен счетоводител в търговска верига Лечител. През 2012г. е поканена в групата на Консултантски клъстер Веритас като старши счетоводител и бизнес консултант. По-късно същата година става финансов мениджър на клъстерна браншова организация, като в този период създава АзУкЕн.
Пренасяйки опита си в управлението и развиването на малки и средни бизнеси участва в редица проекти като ръководител, координатор и консултант.

Стелиана Червенкова
Старши счетоводител и партньор

Квалификация:
- Бакалавър „Счетоводство и контрол“
- Магистър „Корпоративни финанси“
- Професионална квалификация „ Митническа и данъчна администрация“
- Придобити специфични умения в анализите – „Due diligence“;
Основни задължения и отговорности:
Като „Старши счетоводител“ ръководи, организира и осъществява предварителен, текущ и последващ вътрешен финансов контрол по спазването на финансовата, данъчна и платежната дисциплина на поверените й дружества, правилното оформяне на първичните и официалните счетоводни документи.
Като финансов специалист изпълнява следните основни задачи:
– изготвят и организират финансови отчети за дадена организация;
– преглеждат финансовите документи на дадена организация;
– предоставят финансови съвети на лица или организации;
– изготвят аналитични доклади относно различни икономически сектори или на икономиката като цяло.
Професионален опит:

Елица Зехирова
Младши счетоводител
Основните й умения са в областта на ТРЗ, финанси и финанси на предприятието (вкл. общински финанси), финансов, валутен и митнически контрол, счетоводство на предприятие и бюджетно счетоводство.

Квалификация:
Бакалавър „Счетоводство и контрол“ и е придобила професионална квалификация – втора степен „Счетоводител“;
Придобити специфични умения в анализите – „Due diligence“;
Основни задължения и отговорности:
Основните й умения са в областта на ТРЗ, финанси и финанси на предприятието (вкл. общински финанси), финансов, валутен и митнически контрол, счетоводство на предприятие и бюджетно счетоводство.
Основните задължения и отговорности са:
- Извършва всички дейности, свързани с обработка на финансово-счетоводни документи по сметките, за които отговаря.
- Изготвя оборотни ведомости, подготвя извлечения и справки от аналитични сметки, участва при изработването на тримесечните, шестмесечни и деветмесечни междинни баланси, мениджърски справки, както и годишния баланс на предприятието.
- Участва в комисии по инвентаризации и анализ на активите и пасивите на поверените й дружества.
Опит:
Елица е пример за бързо развиващ се и градивен човек. С професионален опит от 2018 година тя покрива критериите за старши счетоводител и активно участва в консултантската дейност на дружеството.

Христо Христов
Младши счетоводител

Квалификация:
Бакалавър „Стопански и финансов контрол“
Магистър„ Финансов контрол и вътрешен одит“
Допълнителна квалификация:
- Електронни таблици с Excel – Център за професионално обучение „Аула“
- Сертифициран – АСА
- Principles of taxation,
- Accounting
Основни задължения и отговорности:
Основните му умения са в областта на емпирично изследване на контролния процес, автоматизирани системи за контрол и защита на информацията, оптимизиране и прогнозиране на контролният процес. Вътрешен и външен контрол и одит, анализ на финансовите отчети и не на последно място МСС и НСС.
Основни задължения и отговорности:
- Анализи на голяма база данни;
- Приложими счетоводни стандарти;
- Данъчен контрол;
- Автоматизация на процесите;
- Консултации и съпорт при оперативна работа;
Професионален опит:
Христо стартира професионалният си опит като кредитен контрольор, оценка на кредитен рейтинг на компании и физически лица към Теленор, след това е привлечен като одит-асистент от АФА ООД.
Участието му в процесите за прилагане на одиторски процедури надграждат познанията му в МСС и НСС. АзУкЕн му даде възможност да излезе на терен самостоятелно и да приложи аналитичният си ум и натрупани знания.

Деница Христова
Счетоводител

Квалификация:
Бакалавър: „Статистика и иконометрия“
Магистър: „Финансов контрол и вътрешен одит“
Счетоводител-консултант
Основните й умения са в планиране и прогнозиране, счетоводството, данъците и данъчната политика, контрол върху отчетността и анализи, международни икономически сравнения, европейска интеграция, икономика на труда и предприятието, информационни системи и не на последно място нелинейно програмиране.
Основни задължения и отговорности:
- Регистриране и анализ на първичните документи;
- Обработва систематични счетоводни регистри за обобщаване на счетоводната информация;
- Осъществява контрол на приходите и разходите на поверените й предприятия, съобразно националното законодателство.
- Изчислява и внася данъци ,държавни такси и осигурителни вноски“;
- Изчислява, осчетоводява и плаща трудовите възнаграждения на работниците и служителите на предприятието и възнагражденията по граждански договори;
- Междинно и годишно приключване на счетоводните регистри;
Професионален опит:
Деница стартира своя професионален опит като счетоводител през 2018 година и от тогава надгражда своите познания.
Разширява обхвата и кръга на дейностите, които й се възлагат при нас. Аналитичното мислене и натрупаният опит дава редица предимства на Деница.

Йорданка Петрова
Старши счетоводител

Квалификация:
Бакалавър – „Икономика на търговията“
Магистър „Счетоводство и контрол“
Специализация „Валутен, митнически и данъчен контрол“
Допълнителна квалификация
– „Управление на проекти и екипно поведение“
Основните й умения са в сферата на управление на човешки ресурси и ТРЗ, социално осигуряване, управленски процеси и мениджърско поведение, планиране и програмиране, организация и технология на доставките и продажбите, търговски комуникации, данъчен контрол и администрация, управление на собтвеността, търговско представителство и посредничество, управленска отчетност, оценка на бизнеса, фирмен контрол, търговски операции с интелектуална собственост и не на последно място търговия с услуги и недвижими имоти.
Основни задължения и отговорности:
Организира своевременното осигуряване на ръководството с финансово-счетоводна информация на съответните равнища на управление, като извършва системен анализ на финансовото състояние и на финансовите резултати, а съвместно с ръководителите на другите функционални звена извършва текущ и последващ анализ за дейността на предприятието.
В качеството си на „старши счетоводител“ изпълнява следните основни задачи:
- събира, анализира и интерпретира информация относно финансовата стабилност, структурата на разходите и търговската ефективност на предприятия;
- извършва вътрешни одити, подготвя финансови отчети и контролира паричните потоци на предприятията;
- разработва и ревизират финансови планове и стратегии;
- проучват и разработват методи и политики за подобряване и насърчаване на управлението, бизнес дейностите и ефективността.
Професионален опит:

Моника Маринова
Младши счетоводител
Основните й умения са в счетоводните концепции и стандарти, участие в разработването на счетоводна политика на нефинансовите предприятия, корпоративно счетоводство, вътрешен одит на финансовите отчети, отчитане на сделки с финансови инструменти и анализ на цялостната счетоводна дейност на нефинансовите предприятия.

Квалификация:
Бакалавър – „Счетоводство и контрол“
Магистър – „Счетоводство и одит в нефинансови предприятие“
Основните й умения са в счетоводните концепции и стандарти, участие в разработването на счетоводна политика на нефинансовите предприятия, корпоративно счетоводство, вътрешен одит на финансовите отчети, отчитане на сделки с финансови инструменти и анализ на цялостната счетоводна дейност на нефинансовите предприятия.
Основни задължения и отговорности:
- Консултира, планира и съдейства при установяването на счетоводни политики и изграждане на бюджети;
- Изготвя и одобрява финансови документи, които се представят на ръководството на предприятието и други заинтересовани лица или съответните държавни институции;
- Изготвя данъчни декларации;
- Изготвя и/или докладва относно бюджети и прогнози за печалба;
- Анализ на сметки и счетоводни документи;
- Провежда проучвания по бюджети;
Професионален опит:
Моника стартира своят професионален опит в АзУкЕн по програма „Младежка заетост“ 2016 г., още същата година се прехвърля в групата на Ол Ченълс Комюникейшън, дългогодишен клиент на АзУкЕн, откъдето продължава да партнира и на двете компании.
През 2020 година се завърна в нашият екип, като трансферира специфичния опит придобит в рекламния бизнес и автоматизираните системи за рипорт. Към днешна дата партньорството с Ол Ченълс Комюникейшън и Моника допринася за развитието на всички страни.

Бранислав Стоичков
Финансов контрольор
Основните му умения са свързани с финансовия контрол, финансово счетоводство (международни финанси), управленско счетоводство и корпоративни финанси, социално осигуряване, управление на човешките ресурси, социални политики, митнически контрол, вътрешен одит и на последно място финансово-икономически анализ и консултации;

Квалификация:
Бакалавър – „Финанси“
Магистър – „Финансов контрол със специализация одитинг“
Допълнителна квалификация:
- Придобити специфични умения в анализите – „Due diligence“;
Основните му умения са свързани с финансовия контрол, финансово счетоводство (международни финанси), управленско счетоводство и корпоративни финанси, социално осигуряване, управление на човешките ресурси, социални политики, митнически контрол, вътрешен одит и на последно място финансово-икономически анализ и консултации;
Основни задължения и отговорности:
Бранислав като финансов контрольор стриктно следи за:
- Финансовия и документалния контрол в поверените му дружества.
- Извършва предварителна и последваща проверка на основанията за поемане на парични или стоково- материални задължения и извършване на разходи.
- Съставя актовете за наличност в каса, склад и други материално- отчетнически длъжности в присъствието на материално- отговорното лице.
- Дава становище по всички финансови въпроси на ръководството на поверените му дружества.
- Отразява точно и обективно резултатите от контролната дейност.
Като част от експертизата му се включва и да:
- Следи за състоянието на финансовата дисциплина и не¬допускане на условия за разхищения и злоупотреби.
- Следи за достоверността на финансово-счетоводните до¬кументи.
- Следи за спазване на сроковете за погасяване на задъл¬женията на предприятието.
- Следи и спазва задълженията си във връзка с Правилата за здравословни и безопасни условия на труд.
- Следи и спазва задълженията във връзка с ДАНС.
- Следи и спазва задълженията във връзка с GDPR.
Професионален опит:
КОНСУЛТАНТСКА КЪЩА
Ние съчетаваме опита и знанията на професионалисти в сферата на финансово-счетоводните услуги с енергията и позитивизма на младия екип
Антония Боянова
Управител
Антония има опит в сферата на счетоводството, данъците, управлението на проекти и бюджети, както и анализа от 2004 година.
Антония Боянова
Управител
Антония има опит в сферата на счетоводството, данъците, управлението на проекти и бюджети, както и анализа от 2004 година.
Антония Боянова
Управител
Антония има опит в сферата на счетоводството, данъците, управлението на проекти и бюджети, както и анализа от 2004 година.