+359 8824 23 774        гр. София, ул. „Добротица Деспот“ бл. 41, вх. Б
Антония Боянова​ - управител

Квалификация:

  • Магистър по икономика – специалност „Финанси“
  • Старши счетоводител и данъчен консултант;
  • Сертифицирана по „Управленски практики”;
  • Сертифицирана по „Мотивация по време на криза”
  • Сертифицирана по „Продажби на ключови клиенти“
  • Сертифицирана по „разработване и управление на Европейски проекти”
  • Сертифицирана по практическо приложение на СИДОО
  • Сертифицирана по „Управленски практики”
  • Сертифицирана за проведено обучение на тема „Кандидатстване и изпълнение на проекти по структурните фондове на ЕС;
  • Кредитен консултант към УниКредитБулбанк, Райфайзенбанк, ОББ АД

Background

Антония има опит в сферата на счетоводството, данъците, управлението на проекти и бюджети, както и анализа от 2004 година.

Специалност:

Управление на бюджети и проекти; Данъчни и счетоводни консултации.

  • Ръководи, организира, контролира и отговаря за цялостната финансово- счетоводна дейност на поверените предприятия.
  • Прави икономически анализи на стопанската дейност на предприятието.
  • Осъществява вътрешен финансов контрол.
  • Съставя и подписва годишния финансов счетоводен отчет.
  • Отговаря за действията на екипа и координира дейностите през всички етапи на изпълнение на проекта;
  • Съгласува и координира действията и дейностите по управление на проекти;
  • Дефинира отговорностите на членовете на екипа по проекта чрез разработване на длъжностни характеристики на всеки един член от екипа;
  • Отговаря за успешно приключване и отчитане на проекта;
  • Контролира спазването на сроковете и изпълнението на работния план на проекта и други графици;
  • Контролира връзките с изпълнителите по време на изпълнение на проекта;
  • Контролира изготвянето и представянето на детайлните доклади за напредъка по проекта и всички останали доклади и отчети, предвидени в договора по проекта в съответствие с приетите индикатори;
  • Създава благоприятна организация за реализиране на проекта;
  • Отговаря за изготвяне на процедури и вътрешни правила за работа по проекта и изпълнението на дейностите и въвеждането на система за управление, мониторинг и контрол на дейностите по проекта;
  • Наблюдава подготовката и контролира изпълнението на дейностите, както и обратна връзка и информация;
  • Отговаря за правилното разходване на финансовите средства;
  • Поддържа връзките с обществеността и отговаря за публичността и връзките с обществеността.
  • Ръководи изготвянето на цялата документация при избор на служители, съгласува и координира процедурите по избор на доставчици на активи и услуги, изготвянето на документацията по ПМС №118/2014г., изборът на доставчици на активи и услуги, отчетността на дейностите и др.
  • Всички отговорности и действия на Ръководителя на проекта се съобразяват и с Оперативното ръководство за изпълнение на проекта.
  • Определя степента на достигане на резултатите и отговаря за изпълнението пред Управителя/те на Бенефициента.

Успешно управлявани/координирани/осчетоводявани проекти вкл.:
А. Мониторинг и управление на риска:
Б. Финансово управление и верификация/оторизиране на разходи
В. Финансово планиране и счетоводна отчетност

Опит:

Завършвайки Университет за национално и световно стопанство, стартира своята професионална дейност като финансов аналитик, като основно анализира фирмени документи за кандидатстване за банкови кредити, оценяване на кредитен рейтинг. 

През 2007-2008г. става главен счетоводител в търговска верига Лечител. През 2012г. е поканена в групата на Консултантски клъстер Веритас като старши счетоводител и бизнес консултант. По-късно същата година става финансов мениджър на клъстерна браншова организация, като в този период създава АзУкЕн. 

Пренасяйки опита си в управлението и развиването на малки и средни бизнеси участва в редица проекти като ръководител, координатор и консултант.

Към началото