Магистър-инженер, специалност „Съобщителна и осигурителна техника и ситеми“
Допълнителна квалификация:
Основните й умения са в сферата на диагностиката на проблеми на организацията, стратегическо планиране, структурно и функционално изграждане на процесно оринентирана организация, изграждане на връзки със средата и парньорите, организационни мрежи. Кризисен мениджмънт, създаване и управление на система за обучение и квалификация на кадрите, разработване и взаимообвързване на длъжностните характеристици, система за оценка на труда, разпределение на пълномощитята и делегиране на задачи, упражняване на контрол и обслужване на корпоративни клиенти. Водене набизнес преговори, бизнес план и бизнес планиране.
Стоянка, стартира своя професионален опит през 2007 в дирекция „Информационни технологии“ към Евроком София кабел, по-късно надгражда своите познания и създава и поддържа база данин в билинг системи за телефония и интернет към Некском България ЕАД, където анализира и алармен модул и мониторинг по изпълнение на дадени задачи.
През 2012 г. е и привлечена от Агениця по заетостта и става специалист по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, където информира и консултира на работодатели за възможностите на схемата. Консултира и стажанти за намиране на работа. Професионално ориентиране и консултиране на работодателите за включване в схемата. Техническа обработка на отчетните документи. Изготвяне на седмични и месечни справки, анализи и регистри. Работа с Национална база данни.
През 2014 става старши експерт – ниво 6, към отдел „Посреднически услуги“ и част от нейните задължения са организиране и поддържане на информационно пространство според изискванията и текущите нужди. Събиране, актуализиране и съхраняване информацията на външни носители с цел архивиране на БД. Участие в работни групи и осъществяване контрол по изпълнение на програми и обучението по тях.
През 2015 и се поверява друг отдел, а именно „Активна политика на пазара на труда“ и разширяване на мерките за финансиране. През е 2017 става главен експерт АИС. През 2019 става част от екипа ни, като имаме щастието да работим съвместно и да растем заедно професионално.